3 روش اصلی برای خرید بهترین هنذفری و هدفون چیست؟ – مستر هنذفری

سه روش اصلی برای خرید بهترین هنذفری

3 روش اصلی برای خرید بهترین هنذفری و هدفون چیست؟

 

برای خرید بهترین هنذفری اول از همه، شما باید تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید هزینه کنید، اما همچنین به خاطر داشته باشید که چگونه می خواهید از هدفون داخلی جدید خود استفاده کنید.

آیا می‌خواهید آن‌ها را به تلفن هوشمند متصل کنید یا mp3 player و مملو از موسیقی با وضوح بالا استفاده می‌شوند؟ می‌توانید مسیر سیمی را طی کنید، اما اگر می‌خواهید کمی راحتی بیشتر از هدفون‌های خود داشته باشید، همیشه گزینه بی‌سیم وجود دارد.

در مقایسه با اسپیکر که می توانند بزرگ و حجیم به نظر برسند، هدفون های داخل گوشی تجربه گوش دادن محتاطانه تری را ارائه می دهند، در حالی که استفاده از گوشواره ها سطوح مناسبی از انزوا را از دنیای بیرون ارائه می دهد.

بنابراین، شما همچنین می خواهید از راحت بودن هدفون های داخل گوشی (و نکاتی که با آنها دریافت می کنید) اطمینان حاصل کنید. و اگر می‌خواهید جلوی ورود بیشتر دنیای بیرون را بگیرید، ممکن است بخواهید یک جفت هدفون داخلی گوش با قابلیت حذف نویز نیز در نظر بگیرید.

hansfree picture

1_عایق صوتی هدفون را ارزیابی کنید

این به این اشاره دارد که آنها چقدر موسیقی را در داخل نگه می دارند و صدای بیرون را مسدود می کنند. هیچ چیز آزاردهنده تر از این نیست که باید صدای خود را زیاد کنید تا صدای اتوبوس خاموش شود. همچنین این واقعیت وجود دارد که اگر نسبتاً ناشنوا هستید، از بلند کردن موسیقی خود لذت می برید و/یا از آن برای خاموش کردن صدای پس زمینه استفاده می کنید و هدفون ها بسیار باز هستند، در نهایت به همه اطرافیان خود چیزی برای شایعه سازی می دهید. عایق صدا همچنین شما را از هدر دادن عمر باتری گرانبها یا افزایش صدا برای شنیدن درست باز می دارد.

هدفون ها و هدفون های داخل گوش به دلیل مهر و مومی که در گوش شما ایجاد می کنند، در عایق صدا بهتر عمل می کنند. و همین طور با هدفون های بزرگ که محیط کمی در اطراف گوش ایجاد می کند.

هنگام خرید هدفون های روی گوشی به پشت باز یا بسته بودن آنها توجه کنید. هدفون های باز معمولاً طبیعی تر به نظر می رسند و تحریف نمی شوند، اما مردم موسیقی شما را می شنوند و شما محیط اطراف خود را می شنوید. آنها برای خانه توصیه می شوند و معمولا راحت تر هستند.

هدفون های بسته نویز را بهتر ایزوله می کنند و بیشتر به نظر می رسد که موسیقی در سر شما باشد نه در محیط. آنها تمایل کمتری به راحتی دارند و از امواج صوتی که از پشت پلاستیکی بسته منعکس می شوند، طنین می یابند. برخی افراد پشت بسته را برای صدای باس پررونق و ایزوله دوست دارند، در حالی که برخی پشت باز را برای صدای طبیعی و دقیق ترجیح می دهند.

2_محدوده فرکانس را بررسی کنید

محدوده فرکانس گسترده تر به این معنی است که می توانید بیشتر از موسیقی بشنوید. محدوده های بزرگ مانند 10 هرتز تا 25000 هرتز اغلب توصیه می شود – هر چیزی در آن محدوده خوب خواهد بود.

مهمتر از آن، به منحنی صدا، منحنی پاسخ فرکانس، امضای صدا، هر چیزی که می خواهید آن را بنامید توجه کنید. اگر انتهای پایین در نمودار خط بالاتر باشد، باس بیشتری وجود خواهد داشت. این بدان معنا نیست که باس دقیق تر یا بهتر خواهد بود. به عنوان مثال، هدفون های Beats تمایل زیادی به تقویت بیس دارند، با این حال بیس معمولاً پرحجم و بدون دقت توصیف می شود.

به طور معمول، بیشتر هدفون های زیر 100 دلار دارای منحنی U هستند – به این معنی که میان رده ها قطع شده است. آنها ممکن است در ابتدا “سرگرم کننده” و برای گوش خوشایند به نظر برسند، اما شما نمی توانید لایه های موسیقی را به راحتی تجزیه و تحلیل کنید. هدفون‌های پاسخ مسطح هیچ محدوده‌ای را ترجیح نمی‌دهند، به این معنی که هر لایه موسیقی را به یک اندازه می‌شنوید. با این حال، اولین برداشتی که اگر به منحنی‌های U عادت دارید، معمولاً این است که “اینها باس ندارند” یا “خسته کننده به نظر می رسند”. بیشتر مردم فقط باید به آن امضای صوتی تبدیل شوند تا از آن لذت ببرند

3_آنها را آزمایش کنید

واقعاً بهترین راه برای اینکه بدانید هدفون ها می توانند به اندازه کافی بلند باشند یا نه این است که آنها را آزمایش کنید. جفت یکی از دوستان را امتحان کنید (اگر خوب هستند) یا به یک فروشگاه لوازم الکترونیکی خوب بروید که به شما امکان می دهد هدفون را امتحان کنید.

داشتن حدود 200 تومان پول نقد و رفتن به فروشگاهی با سیاست بازگشت 30 روزه، فروشگاه لوازم الکترونیکی را به دوست ناخواسته شما تبدیل می کند در حالی که متوجه می شوید واقعاً چه نوع هدفونی می خواهید. با این حال، از روی ادب، همیشه قبل از استفاده از هر هنسفری یا هدفون

گوش خود را پاک کنید!

 

برای دیدن آموزش‌های بیشتر روی لینک‌های زیر کلیک کنید ⬇️⬇️⬇️⬇️

چه هندزفری ای برای شنیدن موسیقی مناسبه ؟

معرفی چند مدل هندزفری تا قیمت 115000 تومان

 

برای دیدن ویدیوهای آموزشی و معرفی انواع هندزفری بر روی لینک‌ زیر کلیک کنید تا به پیج مسترهندزفری در آپارات هدایت بشید ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

https://www.aparat.com/v/w1eoX

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *